Wil jij ons volautomatisch e-loket helpen testen?

e-loket (grote weergave)

Onze afdeling burgerzaken test momenteel een nieuw volautomatisch e-loket. Als je alle stappen correct doorloopt, ontvang je het aangevraagde attest, uittreksel of de akte binnen enkele minuten in je mailbox. Let op: je hebt hiervoor een eID-kaartlezer of token of een identificatieapp nodig.

De afgeleverde documenten zijn volledig rechtsgeldig! Je hoeft dus geen dubbele aanvraag te doen via e-mail. In sommige gevallen is er toch nog een tussenkomst van één van onze collega's nodig. Daarvan krijg je automatisch een melding. Je hoeft niets te doen, je aanvraag wordt dan bij de afdeling burgerzaken verder afgehandeld en je ontvangt ook dan het attest of uittreksel digitaal in je mailbox.

https://heusden-zolder.egovflow.be/

Datum van het bericht: dinsdag 10 oktober 2017
alle nieuws »

Praktisch

Afdeling burgerzaken

Dienst externe communicatie & onthaal

Heldenplein 1
3550 Heusden-Zolder

Facebook Gemeente Heusden-Zolder
Twitter @vanhtotz


tel. 011 80 80 84
fax 011 80 80 79
e-mail
Openingstijden