Gepubliceerd op donderdag 28 juni 2018 17.38 u.
Bij de start van het toeristisch seizoen werd de nieuwe Bistro Bovy voorgesteld aan het grote publiek. Een kleine 3 maanden later pakt uitbater De Winning met veel trots uit met haar zomerpop-up Bovy Crèmebar.

Met deze lancering grijpen ze terug naar de roots van het domein. Bovy stond vroeger immers synoniem aan lekker en ambachtelijk ijs. De Winning wil, trouw aan haar filosofie, tijdens de zomerperiode die eer terug herstellen. Daarnaast geeft het ook een tijdelijke invulling aan één van de panden tot er een definitieve bestemming is. Met deze actie neemt het domein een volgende stap in het veroveren van de toeristische markt.

Onder het huismerk KarWij brengen ze ambachtelijk schepijs, gemaakt met verse biomelk van eigen koeien. Er is geen plaats voor industriële smaakversterkers of kunstmatige aroma’s, alles wordt samengesteld met natuurlijke smaakmakers. KarWij staat garant voor een eerlijke en duurzame productie van begin tot einde. Een constante binnen de werking van de Winning is de bijzondere aandacht en omkadering voor de medewerkers. Hen laten doorgroeien is en blijft de grootste ambitie.

Vrijdag 29 juni, om 11.30 uur krijgen de eerste 50 bezoekers de kans om één van de vele smaken te proeven. Bovy Crèmebar is terug te vinden in het voormalige karschob en is tijdens de maanden juli, augustus en september bij mooi weer dagelijks open vanaf 12 uur. Kom zeker eens proeven!