Gepubliceerd op maandag 16 maart 2020 17.30 u.

Alle dienstverlening in het gemeentehuis is van 17 maart tot en met 3 april enkel toegankelijk op afspraak. Een afspraak maken kan via www.heusden-zolder.be/afspraak of telefonisch via 011 80 80 80. Met deze maatregel willen we het aantal bezoekers beperken om zo onze medewerkers, maar ook onze inwoners te beschermen van het coronavirus. Als lokaal bestuur is een correcte dienstverlening belangrijk, maar veiligheid staat voorop. We rekenen op het gezond verstand en vragen dus om enkel voor dringende zaken een afspraak te maken.

Wie een afspraak heeft, meldt zich aan via de videofoon, aan de hoofdingang van het gemeentehuis. Onze onthaalmedewerkers verwijzen bezoekers met een afspraak verder naar het correcte loket. We vragen elke bezoeker gebruik te maken van de aanwezige desinfecterende gel en rekening te houden met de regels rond social distancing. Afhalen van een aangevraagde reispas of rijbewijs kan, maar stel een bezoek uit waar mogelijk.

Maar misschien hoef je helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen via www.heusden-zolder.be/e-loket. En je krijgt ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten. Probeer het eens … Lukt het niet? Contacteer ons via 011 80 80 80 en wij begeleiden je telefonisch verder met je aanvraag.

Info: www.info-coronavirus.be