Gepubliceerd op maandag 22 jun 2026 om 13:16
Op verschillende plaatsen in onze gemeente zijn fietspaden omhooggekomen door de hitte. Hierdoor kan het fietspad tijdelijk afgesloten zijn. De collega's van Team Werkplaats doen er alles aan om de fietspaden zo snel mogelijk veilig te stellen en te herstellen. Wie zelf hitteschade opmerkt, kan dit steeds melden via onze meldpagina.

