Jurist overheidsopdrachten

Jurist overheidsopdrachten

onbepaalde duur | voltijds | niveau A1-2a

Lokaal Bestuur Heusden-Zolder is een boeiende en groeiende gemeente. Om het bestuur naar een nieuw niveau te tillen, zoeken we een gemotiveerde medewerker voor de centralisatie van alles wat met overheidsopdrachten te maken heeft. Ben je jurist en wil je jouw stempel drukken op Heusden-Zolder? Lees dan snel verder!

Bij een modern lokaal bestuur hoort ook een efficiënt aankoopbeleid. Als jurist overheidsopdrachten krijg je de taak om de verschillende materies zoals aankopen, overheidsopdrachten, beheer onroerende goederen, concessies… te centraliseren. Die zitten nu verspreid over het lokaal bestuur. Jij bent uiterst klantvriendelijk en bij eventuele problemen zoek je samen met de interne diensten naar oplossingen. Voor de technische details val je terug op de collega’s.

Taken

  • Uitbouwen van een aankoopdienst
  • Centraliseren van verschillende thema’s in het kader van overheidsopdrachten
  • Interne diensten helpen bij moeilijke juridische dossiers

Verwachtingen

  • Je werkt efficiënt met de nodige juridische knowhow
  • Klantgerichtheid zit in jouw DNA
  • Jij werkt verbindend en je brengt collega’s samen
  • Je doet Heusden-Zolder groeien naar een nog moderner bestuur
  • Je bent de sterke figuur waarop je collega’s kunnen terugvallen

Je wordt rechtstreeks aangestuurd door de algemeen directeur.

Opleiding

Je hebt een master in de rechten (of gelijkgesteld).

Ons aanbod

  • Voltijds contractuele functie van onbepaalde duur
  • Brutomaandloon tussen €3.500 en €4.805 (niveau A1a-2a)
    • Je relevante beroepservaring in de privésector of als zelfstandige komt maximaal in aanmerking (tot 15 jaar)

We leggen een wervingsreserve aan van een jaar, maar we doen op korte termijn één invulling.

Jouw loonpakket wordt aangevuld met de volgende voordelen:

  • Eindejaarstoelage en vakantiegeld
  • Tweede pensioenpijler
  • Maaltijdcheques van €7,5 per werkdag
  • Ecocheques
  • Een glijdend uurrooster en een goede work-life balance
  • Hybride werken met extra vergoeding
  • Fietsvergoeding, ook voor e-bikes en pedelecs
  • Terugbetaling van het openbaar vervoer
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen door tal van opleidingen
  • Gratis hospitalisatieverzekering met voordelig tarief voor je gezin
  • GSD-V Pluspas
  • Minimum 30 verlofdagen per jaar

Daarnaast ben je een maatschappelijke meerwaarde in een groeiende en boeiende gemeente.

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit een schriftelijke proef, een selectiegesprek en een psychotechnisch onderzoek.

Heb je een beperking en kunnen wij voor een redelijke aanpassing zorgen? Aarzel niet en geef ons een seintje.

Wij werven aan op basis van competenties en talenten, ongeacht leeftijd, gender, origine of handicap. Twijfel jij nog aan je kansen? Dan moedigen we jou toch aan om je kandidaat te stellen.

Meer info

Solliciteer ten laatste op 14 december! Bezorg ons je cv, je motivatiebrief en een kopie van je diploma via het sollicitatieformulier (voorkeur), per post of bij afgifte. Onvolledige of laattijdige sollicitaties worden niet aanvaard.